Måste göra och ordna innan semester-högen växer.

Jädrar vad jag är trött i huvudet idag! Det känns som att någon har hällt sirap i skallen på mig. Jag var på jobbet till nästan 20.30 och när jag kom hem efter 21 var jag heeeeelt slut. Nu sitter jag i soffan och somnar nästan.

Min hög med måsten att göra innan semestern bara växer och växer! Jag vet ärligt inte hur jag ska hinna göra och lösa allt. Ja, jag vet att det är mer än två veckor kvar, men jag kommer på fler och fler saker hela tiden. Panik! Om jag inte kan lösa vissa saker måste jag åka in till jobbet på min semester och lösa det själv. Så jag håller min tumme hårt bland annat för att inte alla som kan ge mig inloggningsuppgifter till lönesystemet är på semester utan att jag kan få tag på någon imorgon så jag slipper åka in på min semester för att göra jobbet själv.
Nej. Nu orkar jag ärligt talat inte mer idag. Det är för mycket som snurrar. Tack och hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0