Semester!

Efter två rätt turbulenta och krävande veckor är det då äntligen dags för semester! Jag slutade tidigare igår och åkte hem för att hämta upp syster och Niklas. Sen begav vi oss mot Haga där vi strosade, kollade i butiker och fikade en otroligt god och kladdig kladdkaka! Efter det blev det vin på uteservering i Linné och jag riktigt kände hur det infann sig en semesterkänsla i kroppen!

När vi kom hem igen framåt kvällskvisten lagade vi middag (och sicken middag sen! Mums!), drack lite vin och spelade TP 90-tal. Jag vann!

Idag väntar besök från Niklas syster och hennes kille. Vi ska äta den bästaste, underbaraste och godaste thaien som finns och sen köra femkamp på Liseberg. Bra start på semestern!

Jag ska verkligen försöka koppla bort allt vad jobbet heter. Försöka att inte tänka på det. Jag vet dock vad som väntar när jag kommer tillbaka och jag kan inte förneka att det känns lite stressande. Helst hade jag velat komma igång redan innan semestern, men saker blir inte alltid som man vill. Kul ska det oavsett bli!!

Nu ska jag smyga upp och förbereda lite frukost till sömntutorna i vardagsrummet. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0