En splittrad energifredag

Åh vad jag har sovit bra inatt! Sådär riktigt skönt så att man inte vill kliva upp ur sängen utan ligga och dra en timme med en bra bok. Men icke. För det är fredag och jag måste gå till jobbet, men imorgon kanske?

På ett sätt har jag enormt mycket energi idag! Nattens sömn gav mig en energipåfyllning som behövdes. Gårdagens promenad hem bidrog nog också till den goda sömnen, liksom en låååång jobbdag!

Samtidigt känner jag mig orkes- och energilös. Trött och irriterad. Orken är på väg att ta slut och då ersättas av bara irritation. Jag skickar ett tack till min älskade mamma som lyssnar på min irritation. Utan dig hade jag nog kokat över! TACK!


Efter jobbet idag måste jag påminna mig själv om att åka in till stan och hämta ut min startpåse inför imorgon. Misstänker att det blir en del folk där imorgon så jag passar på idag. 

Nej... Nu ska jag ta på mig något annat på benen än mina pyjamasbyxor... Kanske inte så uppskattat att stå på jobbet med klänning och pyjamasbyxor, men det hade varit rätt skönt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0