Julstämning!

Jisses vad trött jag är! I fredags fastnade jag framför en film på TV och var inte i säng förrän närmare 02. Igår var jag ute på trevligheter och kom inte i säng förrän närmare 02.30. Behöver jag berätta hur trött jag känner mig? Jisses! Spinningen är avbokad (även om det smärtar lite) och jag satsar på en långpromenad i stället. Ska ta mig ner till stationen för att köpa en styck tågbiljett och sen ska jag strosa lite på stan. Det är nog vad min trötta kropp orkar. Börjar jag bli gammal?

Gårdagkvällen bjöd på lite julstämning i form av ett snöigt jul på Liseberg. Gick där ett bra tag i snöyran! Tog såklart en vinpaus och en varm choklad-paus. Det bara måste man ju göra. :) Underbar varm choklad gjord på Valrhonachoklad och grädde på toppen. Jag satsade också 15 kr och vann en påse Gott och Blandat medan andra gick därifrån med 2 kg Geisha!! Tur! Efter det blev det en flaska vin på Vinobar. Supertrevligt! Men... Är som sagt liiiite trött idag. För lite sömn i helgen.

Så nu är julstämningen på topp igen! Tack Liseberg!

Nej... Om jag skulle ta och göra något lite mer vettigt med mitt liv. Som att klä på sig lite kläder och ta sig ner mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0