Hyrfilm och alldeles för mycket lösgodis

För några år sen kom filmen Smala Sussie. En lite halvmärklig svensk gangsterkomedi som utspelar sig i Värmland. Charmig dialekt, knepiga karaktärer, rolig dialog och en såndär film som man liksom skrattar sig igenom! Jag älskar den och har sett den flera gånger sedan dess.

Under förra året gjorde samma regissör - Ulf Malmros - en ny film. Bröllopsfotografen. Det är typ samma skådespelare med i den och jag gillade trailern när jag såg den. Men av någon anledning blev det inte av att jag gick och såg den på bio. Men så idag när regnet smattrar mot rutan så kände jag att det var dags att se den! Så jag tog ett paraflax och knatade ner till en godisbutik och hyrde den och inhandlade en alldeles för stor påse lösgodis. Menmen. Det är ju bara semester en gång om året! :)

Så nu ska jag se filmen, äta massa godis och njuta av att det är semester!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0