Nedräkningen startar!

Japp... Då börjar nedräkningen! Bara fem dagar till semester och oj som jag längtar!

Idag börjar jag sent för att jobba sent. Fyra maskiner tvätt avklarade och så blev det lite löpträning på gymmet. Fem minuter uppvärmning på en cykel och sen 5 km på löpbandet. Slog rekord idag! 5 km på 26:30! Kändes bra. Ska försöka ge mig ut i naturen nu under semestern, men häromkring finns liksom bara Mossen och att springa runt, runt, runt en strax över kilometer lång bana blir lite tråkigt. Målet över sommaren är att få upp kondisen, få igång rutinen lite mer och klara milen några gånger till. Sen är jag redo för Midnattsloppet!!

Nu fixa håret, hämta tvätten, försöka hinna äta lite och sen är det jobb som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0