Så var det snart bara fyra dagar kvar...

Då är klockan snart 20.00 och då är det dags att sluta jobba. Det är toklugnt vid den här tiden så tiden kryyyyypeeeer fram, menmen. Hann ju med massa i förmiddags så då går det bra. :)

Att klockan snart är 20.00 innebär också att det bara är fyra arbetsdagar kvar till semester!! Det blir nog inga lugna och sköna sådana, men vad gör väl det om man är ledig i fyra veckor efteråt? Jag kan inte riktigt fatta att jag ska vara ledig bara! Förra året hade jag mycket mer inplanerat, jag hade någon att dela tiden och veckorna med, jag var liksom mer mentalt förberedd. Nu känns det mer som maj/juni och att det borde vara en månad, minst, kvar till semester. Jag har inte så mycket planerat och sådär, men jag längtar lika mycket för det! Bara solen kommer fram och gör mig härligt brun så blir det underbart varthän man än är. :)

Men innan jag får ta ledigt så är det fyra arbetsdagar, en fika med en gammal gymnasiebekant, onsdagsfika hemma hos mig, träning och lite annat smått och gott. SEN får jag semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0