Tavlan... Det där var onödigt!

Halsen gör ont, regnet öser ner ute och jag är trööött! Ingen bra start på min tisdag. :(

Jag skyller allt (eller ja... tröttheten i alla fall) på en av mina tavlor i sovrummet. Kl 04.50 beslutade sig en av dem att rasa i golvet. En rejäl smäll och jag vaknade med hjärtklappning. Först förstod jag inte vad det var och började leta mig fram i lägenheten. Efter lite letande tänkte jag att det var nog inget så jag gick och la mig igen. Då såg jag... Bara två tavlor kvar över byrån. Klev upp och plockade upp den och såg att ramen hade delat sig och att glaset var sprucket. Plockade snabbt ner de andra också och stod en stund i köket och klurade på hur jag nu ska göra... Ramen har utgått och går inte att få tag på. TYPISKT! Måste på något sätt få tag på en ny glasskiva. Skit!

Så nu sitter jag här och lyssnar på regnet och försöker få ner lite frukost. Får bli en powernap lite senare tror jag.

Tills dess: Tavlan! Det där var riktigt onödigt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas din dag blir bättre sen :)

2010-07-13 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0