Tredje veckan kickar igång med sooool!

13.00
Det var inte alls särskilt skönt solväder... Vinden är kall och jag härdade ut i ungefär 1,5 h. Sen hade tuppaskinnet, kölden och även molnen gjort att jag tappade suget på att sola. Så nu har jag gått in. Tänkte äta lite lunch och sen bege mig ut på en löprunda.

Jag som ville ligga och njuta av solens varma strålar!




11.00
Så var den tredje semesterveckan igång. Jag är jättetrött eftersom nattsömnen var under all kritik! Först kunde jag inte somna och låg och vände och vred på mig. Sen vaknade jag stup i kvarten. :( Jaja. Tur att jag har semester.

Efter en regnig gårdag och en sisådär lördag så vaknade jag idag med sol utanför fönstret. Underbart! Såklart åker bikinin på, ipoden är laddad med nya sommarprat, boken väntar på att bli utläst och min nya picnicfilt vill invigas. Med ipod, bok och filt under armen beger jag mig ut till gräset och njuter lite. Inte fel. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0