Akta dig för de vita benen!!

Åh! Solen skiner idag! Underbart! Och enligt smhi ska det bli varmt också. Därför kör jag shortspremiär idag. Jag älskar shorts. Det är bekvämt, snyggt och otroligt skönt att ha på sig när det är varmt. Dessvärre är mina ben otroligt bleka just nu! De fick liiiiite färg i helgen, men inte tillräckligt för att de inte ska kännas vita och degiga. Men ärligt... Jag orkar inte bry mig! Det är varmt, sommaren har kommit och jag vill ha shorts! Och då tänker jag ha det. Punkt slut. Och förresten! Hur ska jag kunna få färg på de vita degklumparna om de inte får vara fria från tights (förlåt Niklas... Leggings), jeans och annat? Så akta dig... Idag är mina vita ben ute och härjar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0