Jag väntar i hörnet vid Seveneleven!

Lyssnar på Mix Megapol och de spelar Mauro Scoccos Sara. Blev plötsligt påmind om vinterns trevliga Stockholmsresa... Mina kära medresenärer vet vad jag pratar om. :) Vi mötte nämligen Mauro på en av Stockholms gator. Fråga mig inte vilken eller var vi var för mitt lokalsinne är dåligt! Men i alla fall. Efter mötet med Mauro gick jag och sjöng:

Sara! Kom ut ikväll. Jag väntar i hörnet vid Seveneleven. Sara! Jag vet att du förstår så ta på dig din jacka så går vi ut och gåååååår!

Vi måste åka till Stockholm snart igen! Kanske möter vi någon annan låtskrivare vars låtar jag kan gå och sjunga. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hänger med !!!!

2010-06-17 @ 06:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0