Hej tomtegubbar slår i glasen....

Jisses! Jag halvligger på soffan och känner mig helt slut! Kvällen igår var supertrevlig! Vi bakade, kokade, åt, drack glögg, julöl och varm cider och hade det trevligt. Men oj så trött jag är idag! Jag kom i säng vid 03.30 ungefär och idag har jag ägnat mig åt att röja, diska, tvätta, betala räkningar och andra småtråkiga saker. Om en timme ska jag bege mig till F&S och köra skivspin. Det kan bli intressant. :)

När jag var i Stockholm för en månad sen (tiden bara rusar!) köpte jag en jättefin stickad klänning på HM. Den är mörkgrå, snäv och har långa armar och axelvaddar. Baktill i nacken finns en dragkedja. Den är sådär mjuk och skön som stickade plagg ska vara. Igår körde jag på den klänningen med ett par tjockstickade randiga strumpbyxor och ett långt halsband som även det inhandlades i Stockholm. Kläderna känns sådär vintriga och härliga och passade kvällen utmärkt! Och... Jag tror att detta får bli julaftonskläderna. :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0