Laddad för två timmars träning...?

Träningskläderna är på! Om en timme börjar passet. Två timmars hård träning. Först skivstång och sen trippelstep. Trippelstep... Jag som tycker att det är lite småklurigt med EN bräda och nu får jag tre att tänka på! Jaja...

Jag måste erkänna att jag är lite småtrött! After worken blev något längre än tänkt. Jag var väl hemma efter 00.30 någon gång. På något sätt blev ett eller två glas vin två glas vin, två cider och en öl. Ett halvfullt glas var enligt vissa ett tomt glas och hux flux stod det ett nytt framför mig. Men det var trevligt och det är det som är huvudsaken! :)

Nej... Nu ska jag borsta tänderna, fylla vattenflaskan, packa skorna och dra på mig överdragskläder och sen bär det av mot Västra Hamngatan! Skivstep here I come!



Jag är redo! Eller ja... Det kan ju diskuteras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0