Midnatt råder tyst det är i husen...

....tyst i husen. Alla sova släckta äro ljusen. Äro ljusen.

Ja, förutom hos mig då... För idag är det morgonträning som gäller igen. Det är sjukt bra att ha Madde i samma hus som gör att jag kommer upp och tränar på morgonen! Jag älskar som bekant att träna och jag har inga som helst problem med att träna ensam. Förutom på morgonen då... För att ställa klockan på 05.45 för att gå upp och för att promenera 20 minuter ner till gymmet för att träna är alldeles för jobbigt om jag inte har någon som väntar på mig 06.10. Om det bara hade varit jag hade jag stängt av klockan, lagt ner huvudet på kudden och dragit upp täcket långt över huvudet och somnat om.

Men inte idag! Nej idag är det upp som ett skott, på med träningskläderna, lite naturell yoghurt med skivad banan och müsli i magen och sen är det ut i snön och kylan. Löpning står på schemat och det blir nog 5 km ungefär. Önska mig lycka till!




Det är mörkt utanför fönstret när jag beger mig ner mot F&S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0