Nej... Nej... Nej... Nej...

Jag tränger bort känslan. Ignorerar att den finns där. Försöker bortse från den. Låtsas som ingenting. Visslar och tittar åt ett annat håll. Känslan. Krassligheten. Snuvan. Halsen. Kliet. Huvudet. Ignorera. Bort. Nej. Jag vill inte. Jag kan inte. Jag får inte. Iväg! Ut ur min kropp. Försvinn!


Träningen som jag hade tänkt mig ikväll är inte aktuell. Inte heller bion (finns ett fåtal biljetter kvar till Harry Potter. Jag vill, jag vill!). I stället blir det soffan. Myskläder. Filt. Godis. Film. Detta trots att det spritter i träningnerven. Detta trots att det ju är Harry Potter-premiär OCH att det finns EN kanonplats kvar! Som vigd åt lilla mig. Och på bion finns det godis. Gott godis. Men ingen soffa. Ingen filt. Inga myskläder. *hmmmmm*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet hur du känner dig, jag VILL så gärna gå och träna men jag vet inte om jag orkar, huvudet SPRÄNGS typ. Än värre är att jag inte kommer att kunna träna mer denna veckan eftersom vi ska fira Adde imorgon och sen åker jag till Halmstad på fredag, "suck".

Men det är väl bara att gilla läget, vissa veckor blir så här.



Hoppas du mår bättre snart

Kram

2010-11-17 @ 13:30:06
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0