Rimfrost på öronen är inge kul!

Onsdag. Blå himmel. Sol. Kallt. Frost på marken. Ljuvligt.

Jag önskar verkligen att jag kunde hitta energi i det! Det funkar delvis, men inte hela vägen. Den inre stressen rår det ljuvliga inte på. För någon slags stress känner jag långt därinne. Över att hinna med, räcka till, finnas till och orka med. Stressen stör och är i vägen. Så bort med dig stressen... Bort! Bort! Bort!

Igår invigde jag min gosiga mössa! Oj så skönt det var. Varför har jag inte haft mössa innan undrar jag? Den gjorde mig varm om huvudet och jag fick ingen frost på öronen. Underbart! Den ska användas flitigt i vinter.

Så på med mössan och iväg till jobbet.



Min fina mössa!


Kommentarer
Postat av: mamma

Sluta stressa ! Verkligheten har hunnit i fatt mej i dag !

2010-11-17 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0