Stilla natt...

...stressiga dag!

Papper och penna är just nu min räddning! Det, ett leende och min förmåga att bemöta icke-glada människor på ett trevligt och glatt sätt (även om jag står och är skitarg inombords). För idag har ett gäng sådana människor beslutat sig för att komma till jobbet. Jättetrevligt tycker jag...!

Så jag tar ett djupt andetag och laddar om.

Ikväll ska jag testa afrodans. Det ska bli riktigt roligt! Dansa bort alla tankar som virvlar. Sen blir det julmysladdning! Julpynt ska fram och lägenheten ska göras julig och mysig. Me like!

Nu ska jag ta tag i alla mina lappar, men först ett djuuuuupt andetag!




Jag! Leendet är stort och det lila är den inre ilskan. :) Fint va?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Afrodans är så skönt å jobbigt, man hittar nya muskler kan jag säga : )



Kram

2010-11-25 @ 13:49:04
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0