Typ på banan igen

Ja, nästan i alla fall. Kroppen känns fortfarande ur balans efter gårdagen. Kroppen är allt en utomordentligt bra manick! Säger ifrån, signalerar och gör allt möjligt för att få mig att förstå när jag gör saker som är fel och mindre bra för mig. Det är ju inte alltid jag lyssnar (som igår) och då får jag ta smällen sen (dvs igår kväll och idag). Men snart... Ja, då är jag på banan igen!

Nu drar jag till jobbet och väl där kommer jag att vara sjuuuuukt stolt över hur mycket jag lyckades reda ut igår! Nästan allt faktiskt. :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är fantastisk som klarar ur dessa situationer så galant. Vad vore världen utan dej !!

2010-11-03 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0