En av världens bästaste sanndrömmar

Inatt drömde jag en dröm. Jag drömde att fina Pernilla och hennes Micke blev föräldrar till en liten dotter. Pernilla är i verkligheten höggravid och har gått sisådär en vecka över tiden. Men inatt... I min dröm... Ja, då fick de en liten dotter. Jag tänkte inte så mycket mer på min dröm, men så när jag klev av bussen i Mölndal precis så kom jag på det! Så då tänkte jag skicka ett sms till henne och berätta om min dröm. Den måste ju betyda att det snart är dags för deras lilla bebis att titta ut. Så jag tar upp mobilen och ser att jag har fått ett meddelande. Eller rättare sagt ett mms! Från Micke! I mmset är det en bild på en underbart söt liten flicka. Vid 21 igår hade hon kommit till världen. Min dröm var alltså verklighet!

Det var en av de bästaste sanndrömmarna! Pillis och Micke! Ni kommer att bli fantastiska föräldrar och jag hoppas på att få träffa er lilla tös! Stora grattiskramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna Persson

Shit vilken grym dröm, bra jobbat : )

2010-09-08 @ 07:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0