Har fått sniffa bebis

Jag kom precis hem till min syster igen efter en regnig cykeltur hem (MÅSTE för övrigt köpa en cykel! Saknar att cykla!). Under dagen har jag hälsat på två söta bebisar. En liten Victor (3 veckor) och en liten Maja (5 dagar). Underbart fina båda två. Maja satt lite i min famn och hon är bedårande söt. Sniffade lite på hennes huvud och hon luktade bebis. Underbar doft! Det går liksom inte låta bli att titta på dem. Det går inte att låta bli att smeka deras lena kinder. Små underverk som är alldeles ljuvliga! Kärlek vid första ögonkastet!!

Mina fina vänner - S, P och M. Jag är stolt över er! Ni har satt fina små liv till världen och även om det kanske stundtals känns jobbigt så är ni fantastiska! Jag ser fram emot att få träffa både Victor och Maja snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0