Ibland orkar jag helt enkelt inte

Jag hade en plan för morgonen och förmiddagen.

ca 08.00 Stiga upp och äta lite frukost
ca 08.30 Gå till gymmet och träna
ca 09.45 Hem och putsa fönster
ca 10.30 Göra mig redo för jobb och äta
ca 11.30 Promenera in till stan och leta lite saker
ca 12.30 Åka till jobbet

Men när klockan ringde så orkade jag inte! Jag var alldeles för trött och orkeslös för att klara av att stiga upp. Sängen var alldeles för skön. Därför beslutade jag mig för att strunta i träningen. Hade sett fram emot en runda i gymmet, men det gick inte. Så nu tar jag tag i fönsterputsningen, mig själv och sen tar jag en promenad in till stan. Japp... Så får planen bli idag i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0