Ja, jag är nog rätt knäpp ändå...

Jag är helt slut! Skivstångspasset var jättetufft! INGA pauser mellan låtarna utan det gick i ett. Ingen vila mellan seten utan då vankades det mage- eller ryggövningar. Så kroppen var rätt trött när timmen led mot sitt slut.

Men... Jag slutade inte efter den timmen... Nej... Jag börjar nog inse att jag är lite knäpp ändå. Nej, för efter en timmes skivstång begav jag mig upp till gymmet. Sen körde jag 5 km på löpband. Strax över 27 minuter slutade tiden på och då var jag helt slut! Men oj så skönt!

Så nu ska jag slänga mig i duschen, sätta i en toning följt av en inpackning. Sen blir det mat och en film. Ladda för utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0