Pustar ut på soffan

Så har jag testat spinning puls och oj vad tiden sprang iväg! Tyckte knappt jag hann börja trampa innan passet var slut. Det var ett superbra pass och kändes helt annorlunda än ett vanligt spinningpass. Sen tror jag att det tar några gånger innan jag lär mig hur jag ska lägga upp mitt pass, hitta min maxpuls osv. Men jag ska helt klart gå på passet fler gånger!

Imorgon ska jag försöka ge mig ut på en lugn löparrunda. Det var nästan två veckor sedan jag löptränade senast. Ja, jag har faktiskt inte joggat sen Midnattsloppet. Men jag behövde pausen. Imorgon ska jag på't igen! Får se var jag springer, hur långt och hur snabbt. Men ut och jogga ska jag.

Nu ska jag dricka upp mitt te och ta igen mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0