Var finns brunnen fylld av energi?

Jag letar efter stigen dit, men jag hittar den inte. Det är massa buskar och löv i vägen. Eller så har jag gått vilse. Inte helt otänkbart med mitt lokalsinne... Jag önskar att jag kunde hitta fram till den. Brunnen med energi. Då skulle jag fylla på min spann så att den var alldeles överfull. Fylla den så att det rinner över. Sen hade jag tagit med mig en extra liten spann. Den hade jag fyllt till kanten och sparat för sämre tider.

Men var finns denna brunn? Var ska jag leta? Hur ser den ut? Jag önskar att jag hade en karta. Inte för att jag är speciellt duktig på att läsa kartor, men det hade i alla fall varit lättare än att leta och virra runt utan en.

Jag vill hitta brunnen. Gärna snart. Behöver fylla på min energi.

Ikväll testar jag om vägen till brunnen går via spinning. Kanske funkar det, kanske inte. Jag hoppas i alla fall på en liten dos energi. Så att jag har tills jag hittar den fina och underbara brunnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0