Tall friday.

Sicket väder! Det är ju alldeles underbart! Ja... Nu kanske jag inte ska säga för mycket eftersom jag ju faktiskt inte har varit ute än. Men det ser underbart ut!

För att fira det fina vädret har jag letat fram mina beiga chinos ur garderoben. Jag levde i dem för två somrar sen eftersom de satt sådär precis perfekt. Lagom tajt, lagom slappt. Perfekta! Så när jag skulle plocka fram dem förra sommaren så hade de krympt lite. Vi kan ju säga att det var så i alla fall. :) De satt inte lika bra. Lite för tajta. Inte sköna. Så det blev en användning sen åkte de tillbaka in i garderoben. Men idag! Idag satt de nästan perfekt igen! Nu har de växt igen! Undrar hur ett par beiga chinos bara kan krympa och växa sådär... Nu är de liiiite slappare än för två år sen, men bättre det än för tajta. Så nu kan jag bo i mina chinos igen! Underbart!

Så idag kör jag chinos! Vårigt och härligt. Till det en klarcerise blus som jag också bodde i för ett par år sen, men som sen glömdes bort lite. Nu är den på igen! På fötterna vet jag inte vad jag ska ha. Jag får nog köpa något på jobbet... Alla skor jag har som passar är inte Din Sko och då är det big no no. Så jag får helt enkelt köpa mig ett par på jobbet sen. Åh vad tråkigt... ;)

Nu är det dags för mig att bege mig till jobbet. Ha en underbar långfredag i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0