Konferens i dagarna två.

Jag kom precis hem från Mollösund där jag har varit på konferens. Jisses. Såklart massa information, siffror, hösttrender och workshop, men också lite trevligheter! Först en klurig tipspromenad genom Mollösund och upp på en klippa där det vankades snacks och vin i solen med utsikt som var underbar! Sen middag med mordgåta som... Ja... Lite spårade ur! Efter en stund hade nog alla glömt bort att vi skulle lösa mordfall och hade i stället gått in så i sina roller så att det hela nog liknade en fars. Jag ska inte ens försöka beskriva det hela! Jag satt till slut vid bordet och skrattade som bara den! Stackars alla andra gäster som säkert undrade vad som höll på! Men det fick vi snällt bjuda på!

Nu håller jag på att slå in en liten klapp och pustar ut lite.

Jag fick en fråga från Maria efter förra inlägget där hon undrade om min hårfärg. Det är fortfarande blont, men nyanseringen på det är annorlunda. Innan har jag varit väldigt, väldigt vit och det har varit pastelligt i tonen. Ja, nästan lite lilarosa. Nu är det en varmare ton som går lite i champagnefärg. Så det är fortfarande väldigt blont, men med en annan nyans på det hela.

Japp... Det var alles för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0