Nu har jag rastat icke-musklerna.

Så är jag igång. Hoppas jag! Första passet på länge om man inte räknar in något enstaka löparpass (eller lopp). Det blev skivstång och lördagens mil kändes i skinkorna under knäböjen. Men vad gör väl det? De numera återigen icke-existerande musklerna är rastade, gymkortet förnyat ett år till och jag är inbokad på step up imorgon! Lovely!. Nu ska jag bara sätta mig och gå igenom höstens schema och komma fram till en bra träningsplan. Inte helt lätt när man helst av allt vill träna allt och varje dag trots att tiden inte finns där. Men jag ska nog komma på någon bra lösning.

Nu duscha, äta kvällsgröt och ringa systra mi innan jag kryper till kojs! De kommande tolv dagarna blir det myyyycket jobb! Eller vänta... De kommande sexton dagarna blir det myyyyyycket jobb! Yesbox! Kul ska det bli. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0