När det liksom bara känns rätt.

Fredag! Underbara fredag! Ikväll ska jag laga till en riktigt god middag och ta mig ett glas vin till det. Det är jag värd. Tycker jag i alla fall!

På morgonen idag var jag och hälsade på ute på mitt nya jobb. Magen var full med fjärilar när jag och min nye chef klev in i butiken. Jag insåg ganska snabbt att jag faktiskt inte hade så mycket att vara nervös inför. De två tjejerna jag ska jobba med verkade jättegulliga och de var superglada över att äntligen få en chef (ännu en gång... Jag... Chef?)! Så vi satt och pratade lite. Min chef berättade om rekryteringen och påpekade flera gånger hur otroligt nöjd han är med att ha rekryterat mig till företaget. Det var nästan så att jag blev liiiite generad! Är jag verkligen så himla bra? Ja, det är jag fick jag sen tänka och sträcka lite på mig. :) Sen fick jag presentera mig kort och därefter berättade tjejerna om vilka de är.

Jag fick också kika runt lite innan vi åkte därifrån. Hur kändes det då? Bra! Det kändes liksom rätt. Underbart!

Nu blir det lunch, handla lite mat och sen några timmars jobb till innan det är dags för fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0