En hektisk vecka är på väg att börja.

Söndag. Det var skönt med sovmorgon. Kroppen har längtat efter det! Underbart.

Det är en hektisk vecka som väntar. Allt från jobb till utbildning, födelsedagsfika, träning och födelsedagsmiddag. Och mer därtill! Kalendern inför veckan som kommer (och veckan efter det också för den sakens skull) är helt knöfull! Jag vet inte hur jag har lyckats, men på något sätt har det blivit så. Menmen. Jag ska nog hinna med allt. :)

Jag har lovat mig själv en sak idag. En sak utifall att. En sak som är bara för mig. Vad? Det håller jag för mig själv. Utifall att. :) Lite kryptiskt! Men det är egentligen inget speciellt. Inget speciellt alls. Men det är något för mig.

Imorgon bitti blir det spinning! Det ska bli skönt. Jag hoppas att det går något lättare än förra måndagen... :)

Nu ska jag provsmaka en rosa födelsedagsmaräng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0