Nedräkningen börjar.

Ok. Jag får väl ha en liten nedräkning till semestern då. Bara för att. :) Kanske kommer jag i semesterstämning då? Med dagens jobb inräknat är det... Nio (eller åtta...) arbetsdagar kvar till jag får vara lite ledig. Det känns faktiskt rätt skönt. I och med att jag får lite finbesök från systeryster och Niklas nästa vecka så då kommer tiden att gå ännu snabbare! Jisses.

Nej... Nu är det snart dags att åka till jobbet. Jag har tonvis att göra så jag passar på att åka dit lite tidigare idag. Jag känner mig utvilad efter lite sovmorgon och jag tillät mig faktiskt att bara ligga och dra i sängen i 30 minuter! 30 minuter! Det var underbart! Jag bara låg där och blundade, slappnade av och njöt av att inte behöva hasta upp och bege mig till jobbet. Det kändes nästan som semester. :)

Så... Ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0