Min lista med punkter.

Just nu sitter jag och lyssnar på när två unga män är mitt inne i sitt TV-spelande. Det är något slags fotbollsspel (ja, ungefär sådan koll har jag...) och de spelar en turnering. Det är svordomar, ilskna vrål, glada vrål och saker som jag inte förstår. Nu kom ett f*n till exempel. Trevlig lördagsunderhållning!
Jag har börjat skapa min lista i mitt huvud. En lista som ska innehålla punkter. Punkter som jag ska ta fram. Punkter som ska vara bra. Jag funderar på vilka punkter som ska vara med på min lista? Hur vill jag ha det? Hur ska jag inspirera andra att vilja följa mina punkter? Efter sommaren ska jag ha min lista klar. Jag tror att den kan bli bra. :)
Ikväll vankas det festligheter och det ska bli trevligt. Min långklänning ska invigas. Cider ska drickas. Och tonårsdrickan (?) Malibu cola (eller Pepsi som det blir... Måste göra Niklas nöjd!). Jag hade en halv flaska malibu hemma som jag köpte till en efterrätt jag gjorde för några månader sedan och den blev jag sugen på. Varför det är tonårsdricka vet jag inte, men då får jag väl vara tonåring för ikväll. :)
Yepp. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0