Sooooooovmorgon!

Imorgon är jag ledig! Det känns lite konstigt, men oj så behövligt! Förra veckan tog på krafterna och i helgen blev det inte så mycket sömn som jag hade önskat. Eftersom det blev typ... Jamen 9h mer jobb under onsdagen och torsdagen så tyckte jag att jag kunde unna mig en ledig dag den här veckan. Eller rättare sagt... Min chef tyckte att jag kunde göra det. :) SÅ jag var inte sen att hålla med och passar såklart på.

Så vad ska jag då ta mig för? Jo, jag ska ta en rejäl sovmorgon. Sen blir det ett pass skivstång, träffa Sofie och Louva och så ska jag laga matlådor. Det blir min otroligt goda böngryta. Lovar att ge dig receptet. :) Jag ska även försöka hinna med lite städning. Underbara lediga dag!

Nu ska jag krypa till kojs. Måste ladda för skivstång! Här ska det bli träningsvärk. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0