Tack F&S.

Jag satte klockan tidigare idag för att kunna ta tag i min träning igen. Det har varit riktigt dåligt på den fronten den senaste tiden. Typ ett pass i veckan! Vad hände med höstens fyra? Attans!

Men idag! Ja då skulle jag gå till gymmet och lyfta lite skrot (med betoning på lite. Jag är ju inte så stark). Så jag gick upp lite tidigare än jag behövde, åt frukost och sen gick jag med raska steg ner mot F&S. Väl framme (med kortet i högsta hugg) så ryckte jag i dörren. Och jag ryckte och ryckte. Jag förstod inte... Varför öppnades inte dörren? De ska ju öppna 07! Så jag kollade lite förvirrat på öppettiderna och såg till min irritation att de nu under sommaren öppnar senare vissa dagar. 09.30 på tisdagar och torsdagar. TISDAGAR OCH TORSDAGAR?! Varför måste F&S öppna senare just de dagarna då jag börjar sent och alltså kan gå och träna redan på morgonen? Typiskt!

Så jag fick irriterat gå hem i raska steg, dumpa väskan och bege mig ut på en promenad i stället. ca 45 min inklusive turen till och från gymmet. Jättetråkigt! Om jag inte hade haft lite tidspress hade jag svidat om till löparkläder och sprungit lite (insåg nämligen att det är knappt två månader kvar till Midnattsloppet!!), men nu fick det blir rask promenix i stället. Gick bra det med för jag är svettig som tusan!

Typiskt bara. Men nu ska jag släppa det! Gymmet får det bli nästa vecka i stället. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0