Aj. Aj. Aj. Mina ben gör ont.

Mina ben är inte så glada på mig just nu. De gör ont. Efter 7,2 km löpning i motvind i lördags, 60 minuter hård MRL-träning igår och 40 minuter spinning i morse är träningsvärken ett faktum! Hela benen känns stumma och trötta. Jag fick till och med byta skor på jobbet innan. Klackarna höll på att ta död på vaderna. Om jag sätter mig ner på en stol och sitter still där ett par minuter så är det nästan omöjligt att komma upp. Då gör det så ont! Men jag ska inte klaga. Det är en skön smärta!

Det som är trist med träningsvärken är att jag nu måste vila lite. Jag som vill löpträna och testa mina nya skor!! Men icke. Ikväll och imorgon blir det vila för att på onsdag köra gym och torsdag sandsäcksbox. Men på lördag... Då hoppas jag på sol så att jag kan testa nya skorna!!

Nej... Nu ska jag ta mig en bit vetelängd. En kund kom in med en supergod vetelängd innan som tack för att jag har sånt tålamod med honom. Jag tycker att om man har tränat sex gånger inom loppet av åtta dagar... Ja, då får man äta en bit bulle. Eller hur?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0