Halsont. Inte bra.

Igår kom halsontet krypande. Jag trodde inte att det var sant. Jag kan ju inte bli sjuk igen?! Så igår kväll försökte jag kurera mig med glass och så rom med hett vatten och honung och citron. Det sistnämnda var verkligen vidrigt så det blev bara ett par klunkar. Sen gick jag och la mig tidigt.

Idag är det bättre, men inte helt bra. Halsen ömmar lite. Det sista jag hinner med just nu är att bli sjuk! På tisdag börjar jag nya jobbet och då kan jag inte vara sjuk. Göteborgsvarvet närmar sig med stora kliv och jag måste komma igång med träningen annars kan jag lika gärna kasta in handduken. En fjärde omgång på sjukbädden inom loppet av 3,5 månad är inte rätt väg att gå!!

Så nu laddar jag med antioxidanter för det ska enligt min mamma vara perfekt för att stärka immunförsvaret. Jag har därför hallon och blåbär i min frukostfil och så Proviva hallon/granatäpple i glaset. Här ska det utdrivas sjukdom! :)

Nej... Dags att åka till jobbet. Sista lördagen! Vid kl 14.00 har jag bara en dag kvar. En dag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0