Time is just flying away.

Jisses vad måndagen gick snabbt! Jag var på jobbet strax innan 08.00 och gick därifrån vid 17.15. Tiden gick så snabbt att jag helt missade att gå på rast. Inte lunchrasten då, men eftermiddagsrasten (japp... Har numera båda och det känns som värsta lyxen!). Den kom jag på när jag hade 45 minuter kvar av arbetsdagen och då var det ju knappast lönt. Så jag skippade den och gick hem.

Det är fortfarande mycket att lära, men det är bara roligt! Sakerna betas av undan för undan. På schemat idag stod bland annat uppackning av varor, inblippning av varor i lagersystemet (ett av typ 100 system jag måste lära mig. Fatta vad många lösenord att komma ihåg!!), nyckeltalstänk och en hel drös andra saker. Det är konstigt hur allt liksom tycks få plats i min redan fullproppade hjärna.

För varje minut, timme och dag som går kommer verkligheten närmre. På måndag smäller det och då är det på riktigt! Då är det min egna lilla butik som gäller och då... Ja, då är det allvar! Då ska jag fixa allt själv. Tur att jag har underbara Anna att ringa om det är något! En trygghet i allt det nya.

Jag tycker att tiden i största allmänhet har flugit i väg. Förra måndagen då jag gjorde min sista dag på gamla jobbet känns avlägsen. Det känns som att det var flera veckor sedan. Första veckan har varit rolig, givande och super! Jag har träffat otroligt trevliga människor och fler lär jag väl träffa på här längre fram.

Nej... Nu ger jag snart upp för idag. Hjärnan och kroppen är trött och jag vill vara fit for fight imorgon igen! Dags för en dejt med kudden. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0