En egen personal shopper.

Min goda vän Fru A är en hejare på kläder! Det är nästintill livsfarligt att gå med henne på stan. Livsfarligt för kontot alltså :). Hon tycks alltid hitta saker som jag själv kanske inte hade hittat, men som ändå är sådär klockrena! När vi går på stan säger hon titt som tätt: Vi går till den här affären för där har jag hittat det här klädesplagget som hade passat perfekt på dig!

Alltsomoftast, om inte jämt, så har hon rätt! Plagget passar mig perfekt och jag vill ha det trots att jag inte alls hade tänkt mig just det från början. Ja, jag hade nog inte ens letar efter plagget från första början!

Idag tog hon det ett steg längre... För till kvällens fika hade hon köpt med sig en superfin kofta i en av mina höstfavoritfärger - rostorange (som för övrigt delar förstaplatsen med vinrött och senapsgul!). Lite grovstickad omlottvariant med stickat skärp i midjan och lite snygga sömmar bak i ryggen. Perfekt! Till råga på allt på rea! Så en sådan hade hon inhandlat till mig. Hur lyckas hon?

Så... Jag kan med detta konstatera att den där NYC-resan lär bli farlig... Riktigt farlig...

Och ja... Bilderna är på fel håll men jag vet inte hur jag vänder dem i den här nedrans ifånen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg kofta, härligt färg. Du kan vända bilderna inne i fotoalbumet nu, om du har uppdaterat din mobil till IOS5. Eller det kanske gick att göra det i iPhone 4 också??? När du har den bilden framme som du vill rotera så väljer du ändra uppe till höger, då kommer det fram verktyg så du kan bl.a. kan rotera bilden : )

2011-10-23 @ 07:49:23
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0