Fyller frysen.

Den senaste tiden har jag varit pinsamt dålig på att laga mat. Inspirationen, orken och tiden har inte funnits där. Detta har resulterat i rätt tråkig lunch.

Ikväll bestämde jag mig för att det måste bli andra bullar! Något måste jag ha i frysen och ta med till jobbet. Eller ännu bättre... Något att ha i frysen på jobbet!!

Så det fick bli hembakade texmexpiroger. Jag bakade en omgång förra helgen och idag slängde jag ihop en till. Superenkelt! En grahamsdeg och en köttfärsfyllning med bönor, vitlök, paprika, lök, spiskummin, tomatpure, paprikapulver mm i. En timme senare blir det goda piroger att lägga i frysen på jobbet! Perfekt va?!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud så gott. Jag önskar att jag också hade ett gäng piroger i frysen. Men det hinns inte med just nu. Det får bli en annan gång

2011-10-04 @ 10:34:50
URL: http://amandalinne.blogg.se/
Postat av: Emelie Bellö

Åh så goda dem ser ut! Kan du inte lägga ut recept?

2011-10-04 @ 17:07:16
Postat av: Johanna

Du är så duktig :)

2011-10-04 @ 20:51:07
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0