Ny vårblus.

Efter en natts sömn känns det lite lättare i bröstet. Allt kommer att sluta bra. Det vet jag, men det måste få kännas tungt för att det ska kunna kännas lätt igen. Det är min filosofi!

Skärtorsdagen till ära har jag en ny blus på mig. Min systers sambo tycker inte om ordet blus. Det är ett tantord, men så är jag ju lite tant i hemlighet (gillar blusar och småkakor!). Därför säger jag blus :).

Blusen fick jag av min syster i födelsedagspresent. Det roliga är att jag nog inte hade köpt den själv, men jag älskar den! Jag hade nog kollat på den, konstaterat att jag gillar den men att den är för kort i magen. Men tji va man kan ha fel för jag älskar den! Jag matchar den med svarta byxor med hög midja, örhängen och klocka. Perfekt våroutfit!

Nu ska jag och mitt hårsprayade öga (hur smart är man om man sprutar hårspray rakt in i ögat?) ta och åka till jobbet. Jag börjar egentligen sent idag, men med tanke på gårdagen måste jag in tidigt. Så det blir långdag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0