Party with a view.

Hemma. Klockan är 02.29 och jag är tröttare än tröttast. Jag ska alldeles strax lägga mig själv på laddning så att jag orkar upp imorgon. Underbart!

Imorgon är det jag som har en ta hand om mig själv-dag. Jag ska sova länge, träffa en kollega på stan för en fika och sen ska jag åka hem, svida om till myskläder, fixa någon god mat och kolla på film. Massa film. Bara vara.

Men nu ska jag stänga av strömmen och hitta energi. Innan dess ska jag visa en bild från kvällens fest. Det var helt klart ett party with a view! 16 våningar upp med utsikt över stan. Lite solnedgång på det.... :)

Godnatt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1988815/images/2012/pic_200379410.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0