Hej höst.

Nu är jag trött på att vänta på sommaren som uppenbarligen inte tänker behaga dyka upp på allvar. Jag börjar inse att det snart är för sent och jag är ärligt talat rätt trött på att gå runt och frysa (och ha ont i knän, höfter och fötter) i mina platta ballerinaskor. Jag har haft på mig blommig klänning och frusit om benen.

Så idag fick det vara nog! De nya vinröda höstbyxorna åkte på. På fötterna snörar jag på de blanka höstskorna (tack gode Gud för några centimeter klack!!). Skinnjackan åker på. Fine! Jag har fortfarande blus utan ärm och fötterna saknar strumpor men i övrigt är det höst för hela slanten. Känns rätt gott faktiskt (blir nästan rädd för mig själv där....). För en gångs skull är hösten lite välkommen (ehhhh.... Vad är det med mig?!).

Så..... Välkommen hösten! Eller i alla fall höstkläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0