Jag kom runt.

Jag och syster begav oss mot slottsskogen och Midnattsloppet igår kväll. Regn och rusk. Kallt. Vi var nog inte så sugna någon av oss. Lagom till start slutade det att regna och jag sprang på så fort jag orkade i brist på träning. Många uppförsbackar. Och jag kom i mål!! Inte på den bästa tiden jag har presterat, men med tanke på att jag har sprungit TVÅ gånger (Göteborgsvarvet i maj och 6,5 km i slutet av juli) sen Midnattsloppet för ett år sen så får jag vara nöjd med tiden. Att ens ta sig runt springandes hela vägen (sånär som på en tung backe i Masthugget där faktiskt de flesta gick) tycker jag var en bra prestation.

Så i mål kom vi både jag och syster. Helt dyngsura eftersom någon beslutade sig för att slå på stora kranen lagom till 7 km. Vi snackar inte lite regn utan en lång STÖRTSKUR! Stora vattenpölar överallt, vatten som rann över kroppen och kläder som gick att vrida ur flera gånger om. Men det var rätt härligt ändå....

Idag är jag dock lite mör i benen så jag laddar upp energin med film. Inte fy skam det heller!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0