New jeans.

Det är en trött måndag. Väldigt trött måndag. Jag hade gjort mycket för att få byta buss och åka hem till sängen i stället. Men icke! Fullproppat schema idag så det blir inget med det! Förra veckan köpte jag (trots mitt shoppingstopp.....) ett par nya jeans. Jag har ett bra tag velat ha ett par lite lösare jeans. Absolut inte några säckiga och pösiga jeans. Nej ett par snygga lite lösare jeans som man kan ha på sig till jobbet och att det ändå ser "uppklätt" ut, men som samtidigt är sköna att ha på sig när man skrotar runt hemma. Av en slump hittade jag ett par på HM. Lite ljusare än jag hade tänkt mig men otroligt sköna. Boyfriend slim fit heter modellen och är alltså både lite tajta, men ändå lösare. Otroligt luddigt att beskriva men det jag var ute efter. De bor jag i idag när det vankas stegklättrande och fläng. I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0