Lugn helg blev full helg.

Jag hade tänkt mig en lugn och skön helg. I stället blev det en helt fullspäckad helg! Hur gick det till?

Helgen inleddes med en riktig långfika med en BC-kollega i fredags. Över fyra timmar. Trevligt!

Sen blev det lördag och då tog jag förvisso sovmorgon, men sen blev det lunch med Jessica följt av mellohäng.

Helgens sista dag inleddes med sovmorgon och spontanbak. Sen ett riktigt fikakalas följt av ett besök på IKEA. Hux flux var klockan efter 19 och först då blev det ett par tre timmars lugn.

Kanske inte riktigt den helgen jag hade tänkt mig, men oj så trevligt! Nu är det måndag igen och idag hoppas jag att huvudet håller för träning. Hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0