Min önskelista.

När folk frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent har jag svårt att svara. För vad ska jag önska mig? Det finns liksom inget jag saknar, behöver och vill ha. Ja om man inte räknar in några (läs: många) miljoner på banken, inga räkningar, en resa till new york eller fred på jorden då... Men i övrigt kommer jag liksom inte på något.

Men i morse kom jag på det! Jag kom på vad jag önskar mig! Här är min önskelista. Det här vill jag ha i födelsedagspresent.

1. Soluppgång strax innan 06.00 så det är ljust när jag kliver upp och ska gå till jobbet. På helgerna kan solen gärna ta sovmorgon i ett par timmar.

2. Solnedgång tidigast 21.00 så att jag hinner få lite solljus på mig på kvällarna också.

3. Värme! Minst 20 grader ska det vara. Men ger du mig 25 grader eller lite till så vore det ju ännu mera toppen!

Japp... Det vill jag ha. Gärna så att det varar stora delar av året. Det kan väl inte va så svårt att ordna? Och du... Jag fyller år på torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0