En anpassning tillbaka.

Nu är min ledighet snart slut. Tyvärr. Att gå från 220 km/h och ner till 0 är svårt. Det tar några dagar att anpassa sig till att liksom inte göra något. Och när kroppen har gått ner i varv och äntligen börjar greppa att den inte behöver stressa.... Ja, då ska man vrida om tänket och tempot igen.

Där är jag nu. I fasen där jag måste förbereda kroppen och sinnet på ett högt tempo igen. Långa dagar. Tidigt upp på morgonen. Hem sent på kvällen.

Men det går snabbt. Fråga mig igen på måndag eftermiddag så är jag inne i tempot igen.

Nu ska jag dock njuta det allra sista av min ledighet. En cider i solen, lite grillade lammspett och en grillad sallad och sen Bulls med Halmstadtjejerna. En rätt bra lördag. Första lediga lördagen på evigheter nu när jag tänker efter!!

Ha en ljuvlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0