För vi har tagit studenten.

För nio år sen tog jag studenten (jisses! Är det så längesen?!). Det var en toppendag!

Idag tar min kusin studenten och då vankas det kalas. Jag trotsar skitvädret och kör med korallfärgad klänning, bara ben och äppelgröna sandaletter. Det är ju ändå sommar!

Skorna har jag såklart inhandlat på Din Sko (var annars?!), klänningen har Fru A hittat åt mig på HM och halsbandet raggade samma Fru A upp på MQ (vad skulle jag göra utan min personal shopper?!). En riktig sommaroutfit helt enkelt! Tror att stassen får funka även på midsommar om ett par veckor!

Men nu ska jag skölja ur min toning för lila hår passar inte ihop med kläderna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0