Med trötta ögon.

Om man tänker på vad jag har gjort ikväll är det svårt att tro att det är fredag. Jag har liksom tappat helt vilken dag det är idag och vilken dag det är imorgon. Dagsuppfattningen existerar inte just nu.

Men när det var Lets Dance på tv så förstod jag att det var fredag (fast gick inte det på torsdagar för ett par veckor sen...? Förvirrande!). Dock har mina sysslor inte direkt vittnat om att det är just fredag. För vad sägs om sysslor som: rensa kylen, diska, olja in köksbänken, hänga in kläder, stryka och packa in tvätt. Inga typiska fredagssysslor, men någon dag i veckan ska det ju bli gjort och den här veckan landade det på en fredag!

Sen fastnade jag framför datorn med lite småpill och hux flux sprang tiden iväg! Men nu ska jag sova. Jobb imorgon och sen blir det en dags ledigt, två dagars jobb och sen ledigt igen!! Kan fortfarande inte riktigt greppa det!

Dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0