Jag, rumpskorna och en bångstyrig lugg.

Eftersom jag hade lite extra tid på morgonen beslutade jag mig för att promenera ner till bussen. Dagen till ära testade jag mina då ännu så länge oanvända rumpskor som jag köpte i julas. De var otroligt bekväma att gå med men huruvida de tränar rumpa och lår lite extra ska jag låta vara osagt.

Mitt hår och framför allt min lugg jobbar ordentligt emot mig för tillfället. Luggen är lika bångstyrig som ett barn i trotsåldern! Den vill inte alls ligga som jag vill att den ska ligga. Idag står den lite snett utåt. Typ som att den lutar ut från pannan. Mycket snyggt....

Jag försökte åtgärda det och rädda hårsituationen genom att ta lite extra produkter. Det skulle jag inte ha gjort! Fel val. Helt fel! Den blev i stället ännu mera bångstyrig och efter att ha promenerat i svag sidvind ser den nu ännu värre ut! Kul att jag jobbar till 20 ikväll.... Det är jag och luggen....

När jag kommer till jobbet ska jag i alla fall försöka rädda den igen. Jag köpte en liten borste på HM som jag hoppas kan göra ett litet mirakel i alla fall. Skit.

Nej. Bussen är snart framme. Dags att göra lite nytta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0