Lite vårshopping.

Jag är vid liv! Jag är här! Lite sjukdom och annat har gjort att energin för uppdatering inte riktigt har funnits, men nu så!

När våren började närma sig beslutade jag mig för att i år ska jag inte handla så mycket vårkläder. Dels för att jag har mycket fint från förra året. Dels för att jag fick en del i födelsedagspresent. Fram tills idag har det gått bra! Jag har handlat något enstaka plagg men då till riktigt bra pris och saker som jag har behövt som t ex underkläder och byxor.

Ja det har alltså gått bra fram till idag. Då skulle jag gå ut på lunchen för att köpa ett par öronhängen. Jag hade glömt mina hemma. Så jag gick till Vila. Big mistake! För väl där hittade jag en topp. En riktigt fin topp. Jag provade och jag visste att jag inte skulle kunna motstå.

Så när jag skulle gå och betala började jag prata med butikschefen. Jag passade på att fråga om de får in mycket vita blusar framöver. Det skulle jag nämligen behöva till en kommande 30 årsfest. Då visade hon mig en jättefin blus som skulle bli perfekt till mina korallorangea byxor. Jag provade och även den ville bo i min garderob.

Så jag betalade och gick därifrån. Förbi Lindex där jag tänkte att de kanske hade öronhängen. Det hade de säkert, men mina fingrar letade sig fram till en fin spetsblus som skulle passa perfekt till mina korallorangea byxor! Och den var billig också...

Det hela slutade med att jag kom tillbaka från lunchen utan öronhängen, men med tre blusar. Hur gick det till? Inte alls det jag planerat. Menmen. Sånt är livet!

Så... Vad tycker du om mina nya inköp? Behålla eller lämna tillbaka? De två första kommer från Vila och den sista från Lindex.


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1988815/images/2012/pic_196202209.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1988815/images/2012/pic_196202209.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0